Jump to content

hqn33

Üye
  • İçerik sayısı

    288
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Days Won

    1

hqn33 kullanıcısının son zaferi 14 Ocak

hqn33 en beğenilen içeriğe sahiptir

Topluluk Puanı

56 Mükemmel

hqn33 Hakkında

  • Derece
    iCemi
  • Doğum Günü 26-07-1991

Profil Bilgisi

  • Cinsiyet
    Erkek
  • Kullandığınız Cihaz
    6 / FU
  • Firmware Bilgisi
    10.1 Beta
  • Kullandığınız Operatör
    Vodafone
  • Şehir
    Mersin

Güncel Profil Ziyaretleri

446 profil görüntüleme
  1. iOS 11.0 - 11.1.2 LiberiOS Jailbreak Yayınlandı

    Maalesef patladı olmuyor
  2. iOS 11.0 - 11.1.2 LiberiOS Jailbreak Yayınlandı

    Şuan iphone 7 11.12 indiriorum kontrol edip detayları paylaşacağım
  3. iOS 10.2 Yalu Jailbreak Yayınlandı

    Arkadaşlar hiç gelişme yokmudur beta 7 de kaldık mı yani
  4. Linkten indirip kurulumu yapmaya çalıştım ama iFile 256 hatası verdi. İFile i silip tekrar başka repodan yükledim yine aynı. Çözüm üretebilecek bir arkadaşımız var mıdır
  5. iOS 10.2 Yalu Jailbreak Yayınlandı

    Teşekkür ediyorum sonradan çözebildim
  6. iOS 10.2 Yalu Jailbreak Yayınlandı

    ayarların nasıl yapılacağı hakkında bi bilginiz var mıdır? Kurcaladım fakat çıkaramadım
  7. iOS 10.2 Yalu Jailbreak Yayınlandı

    teşekkür ediyorum
  8. iOS 10.2 Yalu Jailbreak Yayınlandı

    Üstadım tweak adı ve reposu nedir. Bildirimleri görmesekte olur home butonunun ömrü kısalacak basmaktan
  9. iOS 10.2 Uyumlu Tweakler

    arkadaşlar iphone 6 için 3d touch özelliği sunan reveal menu dışında herhangi bir tweak var mıdır
  10. iOS 10.2 Yayınlandı

    her ihtimale karşı başka bir kabloyla denemenizi öneririm
  11. iOS 10.1.1 Beta Yalu Jailbreak Yayınlandı

    şu reddit sayfasını bizimle paylaşabilir misiniz. ben baktım ama hiç öyle bişi görmedim
  12. Apple Store Randevu Paylaşımı

    Arkadaşlar merhaba son iletiyi yazdığımdan beri uğraşıyorum sonunda bugün randevu alabildim yalnız nasıl olduysa iki kez aldım ayrı ayrı saatlere 8 aralık 16:20 de akasya ya randevu işe yarar mı bilmiyorum ama isteyen arkadaşa verebilirim yalnız kimlik soruyorlar bilginiz olsun boşa gitmişte olabilirsiniz yani .
  13. iOS 10.1.1 Jailbreak Olmadan iFile Yükleme

    Yükleme yapabilirsiniz ama dosya sistemine tam erişiminiz olmaz. Zannetmiyorum düzgün çalışacağını. Orda Sadece bir ifle ikonu görürüz başka bişey olacağını sanmıyorum. Deneyen arkadaşlar sağlıklı bir şekilde bizimle paylaşabilirse daha iyi olur
  14. iOS 10.1.1 Beta Yalu Jailbreak Yayınlandı

    Sıkıyorlar artık ama. Her sürümde bu olay cidden soğudum iphone dan
×